Sunday 27 August 2017

Ez Färg Trading System


Din Futures Trading Partner EZ Signal - Din Gateway To Futures World. EZ Educational Products Futures Trading och Investment. Customers kommer att få instruktioner om hur man läser e-Learning programmet online inom en arbetsdag måndag-fredag ​​efter att ha erhållit cleared payment Det finns ingen återbetalning för e-Learning-programmet e-Book Book-köp EZ Color e-Learning-programmet kommer inte med EZ Color Trading System. Min Roller Coaster Ride - Paperback tillgänglig på Amazon MUST-Read for investors I den här nya boken - Beth will Visa näringsidkare både oerfarna och erfarna, hur man står bättre chans att lyckas i dagshandeln Futures utan att spendera år och förlora tusentals. Min Roller Coaster Ride fångar en sakkunnig s verklighetshistoria, särskilt om hur Beth övervunnit alla oddsen och gjorde ett utmanande satsning i en inspirerande livserfarenhet. Det är en äkta delning på vad Beth mötte första hand i Futures-världen under hennes 20 000 timmar Strävan. Denna bok tjänar till att kasta lite ljus för dem som alltid vill lära sig om Futures trading För icke-Futures läsare kommer denna bok att motivera dem att driva sina drömmar. Hundar av Futures tradinginstrument är tillgängliga för handel varje dag över hela världen Men de flesta investerare förstår inte riktigt deras relaterade risker och har ingen handelsplan. De flesta är i stav att de bara kan vinna. Den här boken hjälper läsare att inse att handel handlar inte om att vinna och tjäna pengar. Handel handlar mer om kapitalskydd och handelsdisciplin utan Dessa kritiska framgångsfaktorer, de flesta kommer att förlora pengar och gå vilse. Det är Beths uppdrag att upplysa läsarna vikten av att göra förnuftig handel de Cision Denna bok kommer att vara den saknade länken för att utbilda dem Trading är inte för alla Bli en mer informerad investerare och lär dig att bli en mer kunnig elev är det första steget Njut av din resa. 20 000 timmar inom tre år - verkligen Ja, Beth sov knappt och missade knappt eftersom hon blev beroende av Futures trading För att förkorta sin säljväg i Futures trading och investeringar började hon också utveckla e-learningprogram, webbhotell, strategiautomatisering och coaching Till exempel tillbringade hon dagar för att skapa ett EZ Color Trading e-Learning-program för Futures trading system hon designade. Hon gjorde extra ansträngningar för att dämpa interaktiva videor och frågesporter inom programmet så att eleverna bättre kan förstå handelssystemet. Min Roller Coaster Ride EBook US 3 99. Din Futures Trading Partner EZ Signal - Din Gateway To The Futures World. Futures Trading kan bli enklare och lättare utveckla din framtidshandelns disciplin med EZ Color Trading. Ta reda på vad Beth har lärt sig från hennes Futures Trading Venture. Till EZ Color Gäster Beth började lära sig Futures trading 2009 Det var 24 7 yrke I genomsnitt sov hon mindre än 5 timmar de flesta dagarna. Till exempel. läsa hundratals tr Adderade books. attended nära 100 webinars. watched hundratals videos. tried nära 100 trading systems. experimented med hundratals indikatorer. Hade investerat så mycket tid i Futures trading, kunde hon inte komma över ett handelssystem som träffade hennes nivå och Förväntan Hon började skapa sina egna Futures trading system sommaren 2010 Ja, hon skapade många Hon är generad att bekänna att hennes mest tunga Futures trading system bestod av över 10 indikatorer på ett diagram och hon tittade på 2 olika tidsramar Vid den tiden Hon ville ha dubbel - och trippelbekräftelse innan han slog en handel. I början av 2011 hade Beth några galna veckor. Vad hände Hon trodde att hon var en superkvinna och bodde som hon kände sig som en. Hon hanterade flera handelssystem, flera marknader och 20 Futures Diagram samtidigt. Hon försökte också titta på marknaderna på olika tidslinjer, dvs. London-session mellan kl. 00.00 och 05.00. Regelbunden amerikansk session mellan 8.00 och 16.00. Asiatisk session mellan 7 30 och 10 30. Beth var djupt besatt av indikatorer och handelssystem. Hon vet alltid att det inte finns 100 heliga grader där ute. Men hon kunde inte stå emot hopp om att hon kanske skulle kunna förhindra att han inte ens förlorade ens Förlora affärer. Våra handelsvänner Vi tror att du förstår vad Beth hade upplevt. Vi är på samma båt. Hoppas alltid att designa eller hitta ett perfekt handelssystem för dagens handel. Futures, right Eller annars kommer du inte att besöka vår hemsida. Det var på en Förlust om vad ska hon göra nästa? Hon vill verkligen inte sluta Quitting har aldrig varit i hennes livsordbok. Hon blev verkligen sönder. När Beth äntligen accepterade verkligheten att det var ett uppdrag omöjligt, kom hon till en gryningsåtgärd som Enkelhet är Nyckeln om hon vill ha chans att få Futures trading att arbeta för henne Ett annat genombrott var Fokus på ett handelssystem och lära känna det in-and-out Efter att ha försökt nästan 100 system inte räknade månaderna som hon tillbringade i N auto-trading och utvecklat hundratals auto-strategier, ett handelssystem som visar sig vara lönsamt för det mesta är bra att gå Det är näringsidkarens mentala tillstånd och realtidshantering som spelar mest roll Allting är sekundärt. Det är en stor lättnad när Beth plockade upp sina brutna bitar och började utforma ett Futures trading system med enkelhet i hennes sinne och action. EZ Color Trading är ett av de enklaste och mest effektiva Futures handelssystemen på marknaden. Alla gröna vatten går långa alla Röd magenta Go Short. Stay med den övergripande trenden. Inget mer gissning. Precise och aktuella EZ-signaler. Minimal analys när inmatningsreglerna anpassas. Inbyggd mekanism för att skydda kapitalet och strama stoppet. Över genomsnittlig belöningsrisk. Kompanera dig från Börja till slutet av en handel. Design för att göra ditt liv enklare. EZ Workspace på ett ögonblick. Om du har varit på sidelinjen i månader eller till och med år om Futures trading, klicka på knappen Köp nu nu Varför fortsätta vänta när du Du kan lära dig ett handelssystem som skapar 15 000 timmar hårt arbete. Ta en seriös titt på vad andra säger om EZ Color Trading. EZ Color Trading är kompatibelt med NinjaTrader 7 0 1000 5 och senare släpper EZ Color trading systempaketet Kommer att skickas till dig inom en arbetsdag måndag-fredag ​​efter mottagande av betalad betalning. Prenumeranter med PayPal återkommande betalningsarrangemang påverkas inte av några höjningar. Läs igenom användaravtalet här. Det finns ingen återbetalning för systemabonnemang. Varje licens kan användas Med en maskin Vänligen inkludera din maskin Ingen NinjaTrader-plattform Kontrollcenter Hjälp Om i beställningsinstruktionerboxen. För de som föredrar att lära sig mer om EZ Color Trading före abonnemang förstår vi att vi har utvecklat ett EZ Color Trading e-learningprogram för att rymma din Lärandebehov Programmet för e-learning kommer att vara ditt för USA 49 99 Programmet består av interaktiva videor och frågesporter för att bekräfta Förbättra din EZ-kunskap. Vad är min tro. Jag har gjort många saker som de flesta inte skulle drömma om att göra. Jag kan försäkra dig om att det inte är avsiktligt. Jag är som alla andra om valet föredrar en mer avgjort livsstil med minimala förändringar och problem . Att ha erfarenhet och överträffat många extraordinära livsutmaningar tror jag att min delning kan göra andra liv enklare och enklare. Jag tror att delning kommer att göra världen till en bättre plats att leva. Jag tror på hårt arbete och uthållighet. Ibland kan det inte leda mig Till kursen ville jag att jag accepterade vridningarna graciöst och gick vidare. Jag tror på bemyndigande och inte myndighet. Jag tar ofta initiativ för att saker ska hända Ja, kan vara ensam i förskott med minimalt eller inget stöd. Eftersom resan fortsatte, mycket ofta Law of Attraction skulle ge mig oväntade överraskningar. Det här är vad Warren Buffett säger om det viktigaste regeln nr 1 Förlora aldrig pengar regel nr 2 glöm inte regel nr 1 Källa The Tao of Warren Buffet T. To adressera din fråga varför jag designade EZ Colour Trading och varför jag skrev min Roller Coaster Ride. I tror på kapitalskydd den första och viktigaste utmaningen för investerare i alla åldrar och handelsdisciplin som gäller för investerare på alla typer av finansiella instrument även De konservativa. Det måste finnas enklare och mer ekonomiska sätt att lära och utveckla dessa fundament utan att spendera år och förlora tusentals dollar. Min personliga erfarenhet. Det är mitt uppdrag att dela med sig av insikten och erfarenheten från min 20 000 timmars strävan i Futures världen Jag lyckades komprimera de flesta människor s 10 års arbetsliv till en 3-årig tidsperiod Jag skulle inte rekommendera min aggressiva och galen livsstil till någon. Om jag har stött på EZ Color Trading och eller Min Roller Coaster Ride när jag började min Futures venture Tillbaka i 2009. Jag kunde ha skyddat att förlora tusentals dollar. Jag kunde ha sparat tusentals timmar. Min hälsa kunde vara 10 gånger bättre. Min kvalitetstid med min familj Y och vänner kan vara år mer. Beth har berört tusentals liv på global basis över 15 länder och 100 städer. Facilitator och designer av över 200 offentliga och privata upplevelseprogram. Story of her day-trading venture var på The Record lokala tidning av Kitchener Waterloo Region, Ontario Kanada Hennes trådar har haft nära 120 000 visningar från och med februari 2013 Ägare och arrangör av en multi-million HK Christmas-funktion Inspirerade hundratals människor att bli en publik talande medlem First Distinguished Toastmaster i Hong Kong Division Area Governor Årets Toastmasters International, Pan-Sydostasien Stillahavsområdet Medordförande i First District Toastmasterskonventionen i Hong Kong 800 delegater från över 10 länder Mästare i en interklubbutvärderingskonkurrens Den mest eftertraktade generalkonsulatorn i Hongkong Enda utvärderare som gav utvärdering utan att använda anteckningar Ledningspositioner och samrådsprojekt i Bahrain, Kanada, Hong Kong och PR C Hina Beth har reste mycket i 15 länder över 100 städer. Notera Beth har fångat sina tidigare konsulteringsprojekt på WIN-Pro-webbplatsen. Drift effektivitet över flera sociala medier. Har du använt några av de sociala mediernas verktygsplattformar för att förbättra din kundupplevelse . Är du ute efter sätt att skapa eller förbättra din synlighet, relationer utveckling och försäljningskapacitet via sociala medier verktyg plattformar. Vill du samarbeta med en certifierad social media strateg som är känd för sin integritet och passion. EZ Color Trading System. For de som Vill veta mer om Futures trading system som Beth designade, besök EZ Color Trading hemsidan Tack. Det här är att erkänna att Beth Fiedler i entreprenörsandan står inför branden på CBC Dragons Den Season IX 2014.Tracie Tighe Executive Producent och Amy Bourne Senior Producer. Detta är att erkänna att Beth Fiedler i entreprenörsandan står inför elden på CBC Drag Ons Den säsong VIII 2013.Tracie Tighe Executive Producer och Molly Middleton Senior Producer. Beth har levererat utbildningsprogrammet Color Your World för mina programvarulag. Därför har jag observerat en markant förbättring av det interpersonella förhållandet, stresshantering och övergripande moral Av min personal. Arpad Polan, Senior Manager, Test Validering av Loyalty Group Airmiles. Your ledarskap och kommunikationsförmåga har säkert bidragit och motiverat deltagarna. Budiharjo Hardisurjo, General Manager för G2000 China. Through the workshops, hennes klara och professionella instruktioner Med olika lärande aktiviteter, hjälpte deltagarna att uppskatta vikten av de lärda färdigheterna och att tillämpa dessa färdigheter på arbetsplatsen och deras liv. Lisa Loong, VD för Toronto Chinese Community Services Association. Du är en otroligt begåvad och Fulländad person. John Richardson, Författare av Mastering av LSAT och Law Scho Ol Bound. Copyright c 2013 Beth Fiedler Alla rättigheter förbehållna.

No comments:

Post a Comment